Friday, October 18

Assalamualaikum, hey guys. Ssup? Sebelum raya haji hari tu 15/10/2013 aku dengan adik adik aku tak tahu nak buat apa kat rumah sampai dah berkk gila dari hari jumaat, sabtu dan ahad. Keesokkan harinya hari isnin akak aku wechat adik aku ajak keluar jalan sebab dia pun dah berkk juga duduk rumah tak buat apa sementara tunggu panggil kerja dia kat Singapore 29/10 ni. Dia tanya "Nak keluar pergi mana? Suggest la". Then I suggest go to Daiman Bowl for play a bowling, so here we go! 



Macam biasa la kalau perempuan lawan lelaki main bowling mesti perempuan kalah and I get 355 points for 3 game, hahaha. Lepas main bowling pukul 2.30 tak tahu nak pergi mana, takkan nak balik rumah kot baru pukul 2.30. Then adik aku plan nak pergi Country Garden tapi tutup, sedihnya~ Alang-alang dah sampai Country Garden ingat nak pergi Danga tapi ada apa je kat Danga so kitorang pergi la Puteri Habour, yeay! So here we go again!





Ah, actually aku tak suka amek gambar sangat orangnya tapi di paksa untuk bergambar sama sama. Aduii, layankan je la. Setelah kebosanan, kepishangan, keboringan, ketaktahuan nak buat apa lagi kat Puteri Habour aku ajak akak dan adik adik aku pergi tengok keindahan Kota Iskandar kat sebelah Puteri Habour je. Sampai je sana amek kau, akak aku menjerit tengok keindahan halaman Kota Iskandar. Biasa la perempuan pantang nampak benda cantik, haha.

 

Setelah penat, kepanasan, bergambar, bersuka ria dan  lepak kat Kota Iskandar pukul 6 petang kitorang balik singgah chicken chop kejap untuk adik aku sorang ni dengan akak aku buka puasa, hari isnin hari tu kan puasa arafah rugi la kalau tak puasa. Cehh, acah acah je aku ni pun tak puasa -__-. Okay now sampai situ je la cerita aku dengan adik beradik aku. Nak share gambar last jap, taraa~


Sweetest moment me and my youngest sista (Era Artika Jaafar), aku paling suka gambar ni sebab nampa sweet sangat ^_^. Okay, tu je kot aku rasa aku nak post untuk kali ni. Bye, assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment